محمد عرفانمحمد عرفان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

محمد عرفان کوچولو

تعطیلات عید

1392/1/29 11:27
نویسنده : مامان جون
345 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم

تعطیلات عیدو ما تقریبا خونه بودیم

فقط چند جایی و مثل خونه بزرگترا رو عید دیدنی رفتیمآخه باباییم همش سر کار بود .ناراحت

یه بارم با با بابزرگمینا رفتیم اطراف بندرعباس ( پا تل ایسین ) کباب خورون ولی بازم که من نمی تونستم بخورم  افسوس  من فقط اونجا دنبال هاپو و میو بودم  لبخند

ولی خیلی خوش گذشت از اینکه همه کنار هم بودیم .

یه چند تا از عکسایی که اونجا گرفتم رو براتون می ذارم   

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
21 فروردین 92 19:51
سلام خ.بید؟ به به محمد عرفان هم که بندری هست ماهم بوشهری هستیم از آشناییتون خوشحالیم خیلی با نمکی عزیزم به زودی شما هم کباب خور میشید عزیزم
آوا
22 فروردین 92 19:46
سلام وبت خیلی قشنگه آقامحمد عرفان
مامان حسین جون
25 فروردین 92 12:54
یا فاطمه روز حشر ستاری كن دلسوختگان را ز كرم یاری كن ... ما با همه گفتیم كه با زهرائیم تو نیز بیا و آبرو داری كن ...
علامه كوچولو
29 فروردین 92 9:58
سلام امروز قصد دارم به همه محمدهاي وبلاگي سلام كنم:

سلاااااااااااااااااااااااااااااام



سلام گلم
منم به شما عزیزم سلام می کنم انشاالله که همیشه شاد و سلامت باشی
محسن
29 فروردین 92 14:09
سلام عرفان جون حتما بهت خوش گذشته آخه بیرون رفتن و اونم تو بغل بابایی خیلی کیف داره