محمد عرفانمحمد عرفان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

محمد عرفان کوچولو

13 بدر 92

1392/1/29 12:56
نویسنده : مامان جون
386 بازدید
اشتراک گذاری

این روز اولین سیزده بدر من هستش niniweblog.com

ماشین بابام خراب بود ما نتونستیم بریم جایی به خاطر همین ما خونه بودیم.

نهارو که خوردیم داشتیم با بابایی بازی می کردیم که باباجونم زنگ زد گفت بیاید با هم بریم اطراف دوری بزنیم

خیلی خوشحال شدم لبخند

بابا بجونمینا هم به خاطر ما نرفته بودن( اینم عکس بابا جونم که خیلی دوستش دارم )


به هر حال ما هم به همراه اونا ( بابا جون و خاله زهره و خاله فروغ) سیزده رو بدر کردیم

خیلی خوب بود اونجا من کلی  توپ بازی کردم ( قلعه قاضی اطراف بندرعباس )

 

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ساجده
29 فروردین 92 13:07
سلام عزیزم متین تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید و به وبش بیاید و به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگه به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید بازم میتونید رای بدید
تینا
29 فروردین 92 14:10
دوست خوبم سلام خوبی ناراحت نشو منم سیزده بدر رفتم پارک مهم پیش مامان بابا بودنه
zohreh
30 فروردین 92 20:40