محمد عرفانمحمد عرفان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

محمد عرفان کوچولو

بیوگرافی

1391/7/4 23:55
نویسنده : مامان جون
228 بازدید
اشتراک گذاری

بزارید اول یه بیوگرافی از خودم بدم تا با من بیشتر آشنا بشید

آقا محمد عرفان طیبی فر هستم.

14 فروردین ساعت 5 صبح توی بیمارستان خلیج فارس بندرعباس بدنیا اومدم.

وزنم 3100 کیلوگرم و قدم 48 سانتیمتر بود.

مامان و بابا از این که من صحیح و سالم بدنیا اومدم خیلی خیلی خوشحال بودن

( من از قیافه هاشون فهمیدم آخه بهم نگاه می کردن و می خندیدن خجالت )

 

الان یه خوشکل از اون موقع ها که تازه بدنیا اومده بودم واستون می زارم

 

عرفان تازه بدنیا اومده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

ارام
31 شهریور 91 19:10
سلام عرفان کوچولو سلام عزیزم وبلاگت مبارکمن محمد باقرم وبلاگ منم تازه به مناسبت تولد یکسالگیم افتتاح شده به منم سربزن و دوست داشتی لینکم کن
فروغ جوووووووووووون
31 شهریور 91 21:46
سلام عزیزم. چه خوب که به دنیا اومدی. این وب رو هم زود به زود آپ کن تا ما بیشتر باهات آشنا شیم آقا محمد عرفان.
زهره
1 مهر 91 22:30
in bosa az tarafe man vase erfan jonam
بابایی
4 مهر 91 15:04
چه بسر خوشگلی دارم من
پگاه مامان آرتين
8 مهر 91 11:28
سلام پسرجنوبي.وبلاگت مبارك.تقريباهمسن پسرمي لينكت مي كنم عسل
پگاه مامان آرتين
17 مهر 91 9:59
اي جان عسل روزت مبارك
ninipics
24 آذر 91 11:56
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... www.ninipics.blogfa.com