محمد عرفانمحمد عرفان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

محمد عرفان کوچولو

پاک ترین لباس به تن شش ماهه من؛

1391/9/18 23:49
نویسنده : مامان جون
131 بازدید
اشتراک گذاری

خاطرم هست که یکبار چو محرم رسید  ...... پدرم پیرهن مشکی من را چو خرید

زیر لب گفت جان فدای تو شوم جان پدر


پسر کوچولوی من به خاطر نذری که داشتم روز شب هفتم محرم لباس علی اصغر (ع) به تنت کردم و توی هیت به اتفاق خاله ها و مامان بزرگت شرکت کردیم.

وقتی سربند یا علی اصغر(ع) رو روی پیشونیت دیدم نمی دونی چه حالی شدم

این اولین مراسم محرمی هست که توش شرکت کردی عزیزم و انشاالله به حق امام حسین (ع) همیشه سالم باشی و بتونی هر ساله برای این امام عزیزمون سینه زنی کنی و زیر علم این امام موفق و سالم بمونی . ( انشالله )

 

                 من نالایق اگر تشنه ی دیدار توام           

     از طفولیتم ارباب گرفتار توام

 

             نیستم مستحق این همه لطف و کرمت   

          تا نفس میکشم ای شاه بدهکار توام

 

 

 خوشحال می شم توی ادامه مطالب بقیه عکسای عزادار کوچولومو بینید و حتما نظر بدید

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

فروغ
19 آذر 91 0:04
سلام محمدعرفان جوووووووووووووووووون.
چقده تو این لباس خوشگل شدی.


zohreh
19 آذر 91 0:06
kheyli naz shodi golam
khode emam hosein moraghebet bashe azizam